האתרים האלו יחסכו לכם בקניות אוכל איכותי לכלב שלכם

טליה פלד-נתנאל5 דקות קריאה
אפשר לקנות אוכל איכותי לכלב
שתף:

פעם הכלבים שלנו היו ישנים בחצר, במקרה הטוב במלונה וניזונים משאריות. היום, המציאות השתנתה. הם מקבלים תנאים מעולים ממיטה רכה, צעצועים וכמובן אוכל איכותי לכלב, חלק מאותה תזונת גורמה שנועדה לשמור על בריאותם.

 

 

לא להתכלב על הכלב

בעלי כלבים יודעים כי בבואם לבחור מזון לכלב יש להתחשב בגזעו ובגודלו. ויש לזכור כי כלבים בגדלים ובגזעים שונים זקוקים לכמויות מזון שונות, ולמינון שונה ברכיבי המזון. גם גיל הכלב משמעותי כאן, מאחר ויש לספק לו את כל הרכיבים החיוניים לשלב החיים שבו הוא נמצא. ישנם גם כלבים עם צרכים מיוחדים ורגישויות שונות. בקיצור, ההמלצה היא לבחור עבור הכלב שלכם אוכל באיכות גבוהה שיספק לו יותר מאשר תזונה בסיסית והטענה היא שאוכל “פשוט”, או אם תירצו הפאסט פוד של מזון הכלבים, מכיל לרוב אחוזי שומן גבוהים העלולים להביא לקיצור תוחלת חייו של הכלב. ולכן, ממש לא כדאי להתכלב על המזון של הכלב שלכם. אבל ים המוצרים וההצעות הגודש את שוק האוכל לכלבים יכול לבלבל.

 

כדי לעשות קצת סדר בבלאגן הלכנו לבדוק איך ואיפה אפשר להזמין מזון לכלב אונליין ואיך נוכל להגיע הכי מהר למידע שיוכל לסייע לנו לחסוך בעת הרכישה. בדקנו מספר אתרים פופולאריים ובחנו אותם לפי מספר קטגוריות: הראשונה, איך נוכל למצוא הכי מהר את מה שאנחנו מחפשים כלומר, מהן קטגוריות הסינון ועד כמה הן מפורטות. בנוסף, בדקנו אם יש קטגוריה נפרדת למבצעים השונים, וכמובן מהי עלות המשלוח וזמן האספקה שלו מתחייב האתר.

 

אוכל איכותי לכלב – מהי התמורה

יש כמה מקומות נהדרים שבהם תמצאו אוכל איכותי לכלב. למשל, באתר של החנות דמבו תמצאו חלוקה  לפי מותג, גיל הכלב, טווח מחירים, סוג המזון וסימונים נוספים כגון משקל השק, רמת המזון. מתוך יותר משלוש מאות מוצרי המזון לכלבים שהם מציעים, נראה כי בערך כמחציתם עולים על סכום של 230 שקל. בדמבו לא תמצאו מקום מיוחד למבצעים, אבל אפשר, ואפילו מומלץ, לקבל עדכון במייל על מבצעים, במידה ותרשמו לרשימת התפוצה שלהם. המשלוחים הם בחינם, החל מקניה בסך 140 שקל לכל הארץ, לא מצויין בכמה זמן אספקה מדובר אך ניתן לבצע מעקב און ליין על המשלוח שלך.

 

דמבו

 

בחתול והכלב החלוקה לקטגוריות מאפשרת לך לבחור בין מזון לגורים, מזון ללא דגנים, מזון לכלבים גזעיים, מזון דיאטטי לכלבים וכדומה. קטגוריה מיוחדת היא של מזון לכלבים זול, המציע שקים בגודל 20 ק”ג מיצרנים שונים, במחירי מבצע. למרות זאת, לא פסחו באתר זה על לשונית מיוחדת למבצעים. המשלוחים הם חינם באזור גוש דן והמרכז וברוב חלקי הארץ בהזמנה מעל 100 ש”ח. זמן האספקה הוא עד שני ימי עסקים.

 

באתר של החנות דרך החיות תמצאו מגוון רחב של מוצרים מהיבואנים המובילים בארץ במחירים שקשה להתחרות בהם. כמו כן בכל מוצר תמצאו מבצעים מיוחדים ומותאמים עבורו. בכל מוצר ישנו פרוט עדכני של הרכיבים, המידות, והגדלים השונים. במידה ותצטרכו מידע נוסף תוכלו לרשום את מספר הטלפון שלכם ונציג יחזור אליכם דרך, כמו כן, קיים גם שירות במייל ובקרוב מאוד תוכלו לקבל עזרה ומידע באמצעות ווטסאפבאתר המשלוחים הם לכל הארץ ומתחייבים לספק את המשלוח תוך שני ימי עסקים, עם ההזמנה נשלח SMS עם מעקב משלוח מסודר. באתר קיים גם עמוד מבצעים שמציע מוצרים במחירים מיוחדים.  

 

באתר מיקמיק ניתן לבחור את המזון בהתאם לסוג הכלב או לייצרן. אין כאן התייחסות למחיר מאחר והם מראש מציינים ככל הנראה כמוטו כי “החוק המפורסם “הזול הוא היקר” לא פסח על ענף מזון בעלי החיים ובכדי לבדוק את כדאיות הרכישה לא מספיק לדעת את משקל השק ועלותו, אלא גם את כמות ההאכלה היומית המומלצת של היצרן”. אבל, יאמר לזכותם שכן יש כאן לשונית מיוחדת למבצעים, וליד כל מוצר מצויין אחוז ההנחה שניתן לו במסגרת המבצע. באתר הזה המשלוחים יתבצעו החל מקנייה בגובה 200 שקלים ואזורי המשלוח העיקריים הם גוש דן, השפלה ומישור החוף באזורים שבין זכרון יעקב ועד יבנה. זמן האספקה הוא של שני ימי עסקים מעת אישור העסקה.

 

מיקמיק

 

לקנות ביחד עם אחרים

באול פור פט אפשר למצוא עוד אוכל איכותי לכלב. כאן החלוקה לקטגוריות היא לפי גיל הכלב, יצרן המזון, סוג המזון (יבש או שימורים) וגודל השק כמובן. אפשר גם לסנן את טווח המחירים. אין באתר זה לשונית מיוחדת למבצעים, אבל יש אפשרות לבצע קנייה מרוכזת. כלומר, במידה ואתם משפחה שמגדלת מספר כלבים, או שיש לכם חברים שמגדלים כלבים, ניתן לבצע הזמנה מרוכזת של החל מ- 1500 שקלים. ההבטחה היא לשלוח אליכם את הצעת המחיר הזולה ביותר. המשלוחים באתר זה הם בחינם החל מקניה בגובה 150 שקלים, ואזורי החלוקה הם: גוש דן, השפלה, ירושלים, עמק יזרעאל חיפה והסביבה. זמן האספקה לו הם מתחייבים הוא 48 שעות מרגע ההזמנה.

 

אוכל איכותי לכלב - all4pet

 

באתר החי של ישראל החלוקה היא לפי יצרני המזון. באתר קיימת לשונית מיוחדת למבצעים. אבל, יש להם גם מחלקת חיסולים. כלומר, הם מציעים מוצרים בעלי תוקף קצר. לרוב הם מציעים מוצרים אלו לבעלי כלביות או למי שדואגים להאכיל כלבים מהרחוב. המשלוח הוא לכל חלקי הארץ והעלות למוצר היא בין 29 ל- 39 שקלים, בהתאם לסוג ולמשקל.

 

 

בקיצור

אז הנה כמה עצות לדרך בכל הקשור לרכישת אוכל איכותי לכלב. לפני הכל, הירשמו למייל של האתרים השונים, במידה ויש כזה, לשם קבלת מידע על מבצעים. בדקו מהי התמורה האמיתית שאתם מקבלים עבור המוצר, כלומר כמה האכלות באמת יקבל הכלב שלכם מהמזון שרכשתם. ואם אפשר, חפשו אחר הנחה קבוצתית ותרכשו אוכל איכותי לכלב עם כמה בעלי כלבים אחרים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme